Ostoskorin sisältö0  tuotetta - Yhteensä 0.00 €

Voimassa 24.7.2020 alkaen

Verkkokauppa

Iloa ja Yllätyksiä (Y-tunnus 2410242-3, Valajankatu 2 94600 Kemi, iloajayllatyksia.fi) myy tuotteita yksityishenkilöille ja yrityksille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin. Ei tukkumyyntiä.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupan kotisivuilla siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Verkkokaupan tilaajien kesken järjestetään kuukausiarvontoja, joihin osallistuvat automaattisesti tilauksen tehneet, mikäli et halua että olet arvonnassa mukana ilmoita siitä tilauksesi yhteydessä.Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Tilauksen voi maksaa Paytrailin tarjoamilla maksutavoilla = korttimaksut, verkkopankkimaksut, MobilePay, PayPal, lasku- ja osamaksupalvelut, kaupan omalla tilisiirtolaskulla (lasku 7 pvä), postiennakolla, jos noudat tilauksesi myymälästämme maksu suoritetaan paikan päällä.

Paytrail Maksupalvelutarjoajana

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail
Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 020 718 1830
www.paytrail.com

Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneentilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Jos
valitset maksutavaksi kaupan oman tilisiirtolaskun löydät viestistä maksuohjeet. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä.

Toimitustavat ja -kulut

Toimitustavat ja -kulut näet verkkosivun etusivun ylävalikossa olevista Tietoa tilaamisesta ja Toimitusmaksut-sivuilta.

Toimitusaika

Postitamme tilauksesi kun näemme maksun toteutuneen. Jos valitset maksun
postiennakolla pyrimme postittamaan tilauksesi viimeistään seuraavana arkipäivänä. Jos valitset noudon myymälästä ilmoitamme sinulle kun pakettisi on noudettavissa. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan
verkkokaupan sivulla. Jos noutotapa on myymälästä nouto ilmoitamme
mahdollisimman pian milloin tuotteet voi noutaa.

Peruutusoikeus ja palautusehdot

Sinulla on kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilauksesi 14
vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Peruutusilmoitukseen
sinun tulee merkitä nimesi, osoitteesi, tilauspäivä, tuote/tuotteet ja se tulee lähettää sähköpostilla osoitteeseen iloajayllatyksia.fi. Tuote/tuotteet tulee palauttaa postitse 14 päivän kuluessa peruutusilmoituksesta alkuperäiskunnossa ja alkuperäispakkauksessa. Palautuskustannukset ovat asiakkaan vastuulla. tuotepalautuksen yhteyteen. Mikäli tuotetta on käytetty, pidätämme oikeuden tuotten hintaan.

Palautusosoite:

Iloa ja Yllätyksiä
Valajankatu 2
94600 Kemi

Käytetyt tavarat

Käytetyt tavarat myydään sellaisena kuin ne ovat. Tavaroiden kunto pyritään
kertomaan mahdollisimman selkeästi. Käytetty tavara on kuitenkin käytetty, joten älä odota uudenveroista tavaraa.

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta
jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimitusmaksut.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa
tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa sähköpostitse info@iloajayllatyksia.fi. Jos paketti on vioittunut Postissa on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio Postiin tai Matkahuollossa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio Matkahuoltoon.