Ostoskorin sisältö0  tuotetta - Yhteensä 0.00 €

Tästä löydät hyödyllistä tietoa tilauksen tekemiseen liittyvistä asioista:

Tilausvahvistus : kun teet tilauksen, saat vahvistusviestin sähköpostiisi. Tilausvahvistuksesta löydät maksutiedot.

Maksutavat : meillä voit maksaa Paytrailin tarjoamilla maksutavoilla = korttimaksut, verkkopankkimaksut, MobilePay, PayPal, lasku- ja osamaksupalvelut, kaupan omalla tilisiirtolaskulla (lasku 7 pvä), postiennakolla, jos noudat tilauksesi myymälästämme maksu suoritetaan paikan päällä.

Paytrail Maksupalvelutarjoajana

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 020 718 1830
www.paytrail.com

Toimitustavat : postitse, matkahuollon kautta tai voit noutaa ostoksesi myymälästä.

Toimitusmaksut : Kotimaan tilauksen toimitusmaksu 5,90 €. Yli 100 € tilauksissa toimitus ilmainen. Postin kautta toimitettavista postiennakkomaksuista menee lisäksi Postin hinnaston mukainen postiennakkomaksu 5,50 €.

Postituspäivä : postitamme tilauksesi kun näemme maksun toteutuneen. Jos valitset maksun postiennakolla pyrimme postittamaan tilauksesi viimeistään seuraavana arkipäivänä. Jos valitset noudon myymälästä ilmoitamme sinulle kun
pakettisi on noudettavissa. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan
verkkokaupan sivulla. Jos noutotapa on myymälästä ilmoitamme mahdollisimman pian milloin tuotteet voi noutaa.

Lähetystunnus : ilmoitamme sinulle lähetystunnuksen kun paketti on viety lähtöpaikkaansa. Kirjeissä ei ole automaattisesti lähetystunnusta, mutta jos haluat että se varustetaan seurantakoodilla hinnoittelu tapahtuu kulloinkin voimassa olevan Postin hinnaston mukaan.

Toimitamme tilauksia vain Suomeen!

Käytetyt tavarat : ovat nimensä mukaisesti käytettyjä, älä odota uudenveroista tuotetta!

Tuote lahjapakettiin / lahjan toimittaminen vaihtoehtoiseen osoitteeseen : jos haluat että tilaamasi tuote / tuotteet kääritään valmiiksi lahjapakettiin se onnistuu veloituksetta. Mukaan on myös mahdollista ostaa kortti jonka kirjoitamme valmiiksi. Tämä on käytännöllinen tapa lähettää muistaminen suoraan meiltä haluamaasi osoitteeseen; valitset vain tilauslomakkeessa vaihtoehtoisen toimitusosoitteen ja kerrot lisätietoja-kentässä mitkä tilauksen tuotteet lähetetään lahjaksi, ja jos ostat kortin mukaan kerrot minkä tekstin haluat korttiin kirjoitettavan. Toimituskulut lisätään tilauksen hintaan.

Lahjakortit : voit ostaa myymälästä tai verkkokaupasta. Jos haluat maksaa verkkokaupan ostoksesi lahjakortilla tee tilaus normaalisti ja kirjoita lisätietokenttään tiedoksi, että maksat lahjakortilla ja muista lisätä lahjakorttisi yksilöllinen koodi. Lahjakorttia voi käyttää toimituskuluihin mikäli summa riittää, muuten toimituskulut peritään erikseen.

Pakkauksista : uskomme kierrätykseen, joten käytämme pakkausmateriaaleja uudelleen. Lahjapaketoinnit tulevat luonnollisesti uusiin käärepapereihin.

Tilauksen peruutus : jos muutat mielesi tilauksen suhteen ja emme ole ehtineet lähettää sitä, voit peruuttaa tilauksesi kokonaan/osan tuotteista lähettämällä meille sähköpostiviestin koskien asiaa. Katso tarkemmat ohjeet ylävalikon Verkkokaupan sopimusehdot-kohdasta.

Tuotteiden vaihto/palautus : sinulla on oikeus vaihtaa tai palauttaa tilaamiasi tuotteita 14 pvän ajan tilauksen vastaanottamisesta. Palautettavien tuotteiden on oltava käyttämättömiä ja hyvässä kunnossa. Mikäli haluat tehdä vaihdon/palautuksen ota yhteyttä asian tiimoilta sähköpostitse ja palaamme asiaan. Vaihdon postikulut maksamme me, palautuksen postikulut on palauttajan huolehdittava. Ethän lähetä vaihtoa/palautusta ennen kuin olemme sopineet asiasta.

Reklamaatiot : mikäli haluat reklamoida tilaamastasi tuotteesta lähetä meille sähköpostia ja palaamme asiaan. Sähköpostiviestin mukaan liitetyt kuvat reklamoitavasta tuotteesta edesauttavat asiaa.

Vastuu Postin ja Matkahuollon kuljetuksista : luonnollisestikaan emme voi ottaa vastuuta kolmannen osapuolen tekemisistä. Mutta jos tilauksesi saapuu vaurioituneena tai sitä ei tule ollenkaan, ota meihin yhteyttä sähköpostitse ja palaamme asiaan. Selvitämme parhaamme mukaan ongelmatilanteet.

Asiakkaiden tiedot : asiakkaiden tietoja käytetään vain kulloisenkin tilauksen käsittelyyn. Emme tallenna asiakkaidemme tietoja pysyväissäilytykseen. Meillä ei ole postituslistoja tms. emmekä luovuta asiakkaidemme tietoja kolmansille osapuolille markkinointi tms. tarkoituksissa. Toimimme aina asiakkaidemme yksityisyyttä kunnioittaen. Olemme tietoisia 20.5.2018 voimaan astuneesta tietoturva-asetuksesta ja toimimme myös mukaisesti.

Verkkokaupan sopimusehdot : ylävalikon Verkkokaupan sopimusehdot-kohdasta löydät lisää arvokasta tietoa tilaamiseen liittyen.

Muistathan : jos jokin asia askarruttaa voit aina ottaa yhteyttä ja kysyä. Vastaamme parhaamme mukaan.

Toivotamme iloa päivääsi !