Tästä löydät hyödyllistä tietoa tilauksen tekemiseen liittyvistä asioista:
Tilausvahvistus : kun teet tilauksen, saat vahvistusviestin sähköpostiisi. Jos vahvistusviestiä ei tule jotain meni pieleen.
Maksutavat : meillä voit maksaa Paytrailin tarjoamilla maksutavoilla = korttimaksut, verkkopankkimaksut, MobilePay, PayPal, lasku- ja osamaksupalvelut.
Paytrail Maksupalvelutarjoajana
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 020 718 1830
www.paytrail.com
Toimitustavat : postitse, matkahuollon kautta tai voit noutaa ostoksesi verkkokaupan varastolta.
Toimitusmaksut : Kotimaan tilauksen toimitusmaksu 6,90 €.
Toimituksesta : saat sähköpostiviestin toimituksesta jossa kerrotaan myös lähetystunnus. Jos valitset noudon myymälästä ilmoitamme sinulle kun tilauksesi on noudettavissa. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupan etusivulla.
Toimitamme tilauksia vain Suomeen.
Pakkauksista: käytämme usein käytettyjä pakkausmateriaaleja.
Tilauksen peruutus : jos muutat mielesi tilauksen suhteen ja emme ole ehtineet lähettää sitä, voit peruuttaa tilauksesi kokonaan/osan tuotteista lähettämällä meille sähköpostiviestin koskien asiaa. Katso tarkemmat ohjeet ylävalikon Verkkokaupan sopimusehdot-kohdasta.
Tuotteiden vaihto/palautus : sinulla on oikeus vaihtaa tai palauttaa tilaamiasi tuotteita 14 pvän ajan tilauksen vastaanottamisesta. Palautettavien tuotteiden on oltava käyttämättömiä ja hyvässä kunnossa. Mikäli haluat tehdä vaihdon/palautuksen ota yhteyttä asian tiimoilta sähköpostitse ja palaamme asiaan. Vaihdon postikulut maksamme me, palautuksen postikulut on palauttajan huolehdittava. Ethän lähetä vaihtoa/palautusta ennen kuin olemme sopineet asiasta.
Reklamaatiot : mikäli haluat reklamoida tilaamastasi tuotteesta lähetä meille sähköpostia ja palaamme asiaan. Sähköpostiviestin mukaan liitetyt kuvat reklamoitavasta tuotteesta edesauttavat asiaa.
Vastuu Postin ja Matkahuollon kuljetuksista : luonnollisestikaan emme voi ottaa vastuuta kolmannen osapuolen tekemisistä. Mutta jos tilauksesi saapuu vaurioituneena tai sitä ei tule ollenkaan, ota meihin yhteyttä sähköpostitse ja palaamme asiaan. Selvitämme parhaamme mukaan ongelmatilanteet.
Asiakkaiden tiedot : asiakkaiden tietoja käytetään vain kulloisenkin tilauksen käsittelyyn. Emme tallenna asiakkaidemme tietoja pysyväissäilytykseen. Meillä ei ole postituslistoja, emmekä luovuta asiakkaidemme tietoja kolmansille osapuolille markkinointi tms. tarkoituksissa. Toimimme aina asiakkaidemme yksityisyyttä kunnioittaen. Olemme tietoisia 20.5.2018 voimaan astuneesta tietoturva-asetuksesta ja toimimme myös mukaisesti.
Verkkokaupan sopimusehdot : ylävalikon Verkkokaupan sopimusehdot-kohdasta löydät lisää arvokasta tietoa tilaamiseen liittyen.
Muistathan : jos jokin asia askarruttaa voit aina ottaa yhteyttä ja kysyä. Vastaamme parhaamme mukaan.
Shoppailun iloa!